הקמפיין החדש של המשרד לשוויון חברתי לשילוב האוכלוסייה המבוגרת בשוק התעסוקה בישראל מטרתו לעודד גיוון גילי, תחת הכותרת "דור העתיד של עולם העסקים".
המשרד לשוויון חברתי בקמפיין חדש לעידוד גיוון גילי במקומות העבודה
כמיליון אזרחים ותיקים חיים כיום בישראל, 80% מהם עצמאיים ופעילים ורבים מהם, על אף שהגיעו לגיל פרישה כפי שהוגדר בחוק, מעוניינים להוסיף ולהיות חלק משוק העבודה.
בשנים האחרונות פועל המשרד לשוויון חברתי לשילוב האוכלוסייה המבוגרת בשוק התעסוקה. כבר בשנת 2015 הוביל המשרד את החלטת ממשלה 834 – קידום תעסוקת מבוגרים. בעקבותיה נקט המשרד פעולות להסרת חסמים בשוק העבודה. ופיתח תכניות לשילוב מבוגרים בשוק העבודה. גם בשנה שחלפה, על רקע משבר הקורונה, עלה הצורך ביתר שאת. שתי האוכלוסיות שנפגעו בצורה הקשה ביותר. כלומר הוצאו לחל"ת או פוטרו הן צעירים (24-18) והאוכלוסייה לקראת או בגיל הפרישה. כעת, על רקע הירידה בתחלואה ופתיחת המשק. חוזרת ועולה חשיבותם של מנועי צמיחה חדשים לעסקים – כשגוון גילי הוא מנוע צמיחה שכזה.
בדומה לגיוון מגדרי. תרבותי ומגזרי. גם הגיוון כגילי הוא גורם הצלחה מכריע בעולם העסקים של ימינו. דרך שילוב מובנה של צעירים לצד מבוגרים, לצוותים רב גילאים יתרונות רבים המשפרים בצורה מובהקת את ביצועי הארגון ואת רווחיותו, מגבירים מעורבות, חדשנות, קבלת החלטות וביצועים.
כעת, יוצא המשרד לשוויון חברתי בקמפיין חדש בכלי המדיה השונים לעידוד גיוון גילי, תחת הכותרת "דור העתיד של עולם העסקים", ובו קריאה למעסיקים השונים להצטרף ולהיות חלק משוק תעסוקה צומח. בקמפיין לקחו חלק חברות מהגדולות בשוק: גבע סול, מיטב דש, צומת ספרים, הולנדיה, אלקטרה, נטפים, רשות הטבע והגנים, סודה סטרים, מגדל וטקבדי, כשלכולן סיפורי הצלחה על שילובם של עובדים צעירים ומבוגרים, זה לצד זה, כמנוע צמיחה לעסק שלהם.
לאתר הקמפיין לחץ כאן
קרדיט לסרטון: לפ"מ