כל בעל עסק יודע שהיום חשוב להשקיע בפרסום דיגיטלי באינטרנט כדי להחזיק את הראש מעל למים כנגד כל המתחרים הפועלים בתחום דומה או חופף. למרבה המזל, גוגל מציעה מגוון רחב של כלים לקידום ופרסום כאשר אחד הבולטים שבהם הוא גוגל אדוורדס. מדובר במערכת ממוחשבת של מכרזים אשר מאפשרת לבעלי העסקים לרכוש מודעות פרסומיות באתרים שותפים של גוגל ובתוצאות החיפוש שלה.
איך זה עובד ומדוע כדאי לפרסם דרך גוגל אדוורדס?
פרסום בגוגל אדוורדס מתבצע בתשלום לפי קליק. כלומר, בעל העסק משלם עבור מספר קליקים מסוים שלוחצים הגולשים כדי להגיע לעמוד הפרסומי. ברגע שמפסיקים לשלם, המודעה יורדת מהאתר. מעבר לכך, לפרסום באמצעות גוגל אדוורדס יש כמה יתרונות בולטים. ראשית, יש לכם הזדמנות למתג את העסק ולחשוף אותו לכמה שיותר משתמשים. שנית, אתם מקבלים את הפרטים של הפונים ישירות, ללא מתווכים, והם בתמורה יכולים לפנות אליכם ללא עיכובים. כמו כן, אם יש לכם חנות אלקטרונית, הגולשים יגיעו אליה ישירות בעזרת מודעת גוגל אדוורדס ויתחילו להזמין מוצרים. כמו כן, בעזרת מודעת גוגל אדוורדס אפשר לעשות דברים נוספים כמו להעלות סרטוני יוטיוב או ליצור רשימת תפוסה ולשלוח ניוזלטרים.
אני רוצה להירשם לגוגל אדוורדס – מה עושים?
אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות לפני פרסום בגוגל אדוורדס הוא לעצב את דף הנחיתה שלכם. כלומר, מודעה ברורה המספקת לגולשים מידע קצר וקולע על השירות והמוצר שאתם מציעים, וכן דרכים ליצירת קשר ולשליחת פניות. רצוי גם שהמודעה שלכם תהיה מותאמת לנייד, כך שגם גולשים מהסמארטפון יוכלו לפנות אליכם. לאחר שיש לכם מודעה מעוצבת ומוכנה, אלה השלבים שחשוב לבצע לצורך הרשמה לגוגל אדוורדס:
- נכנסים לאתר של GoogleAds ופותחים חשבון.
- העיזרו באפשרויות המיקוד של גוגל. כך תגדילו את הסיכויים לקבל פניות רלוונטיות ואיכותיות. תוכלו לסנן את קהל היעד שלכם לפי קריטריונים כמו גיל, מילות מפתח או מיקום גיאוגרפי.
- מקלידים את שמו של השירות או המוצר שאתם מעוניינים לשווק.
- מנסחים מודעה שתמשוך את תשומת לבם של הלקוחות. רצוי להוסיף כ-3 יתרונות בולטים. בשלב זה אפשר גם להוסיף תמונות.
- בוחרים את הסכום שאתם מוכנים להשקיע במודעת גוגל אדוורדס.
- מאשרים את התשלום והמודעה שלכם מוכנה.
אלה היו 6 שלבים פשוטים ליצירת מודעה בגוגל אדוורדס. כפי שראינו, באמצעות פרסום בגוגל אדוורדס ניתן להתמקד במוצר או בשירות מסוים, וכן להגדיל את הסיכויים שתגיעו לגולשים שבאמת מתעניינים במה שאתם מפרסמים.