בחודש האחרון השיק ארגון ״הברית הישראלית״ קמפיין ארצי לעידוד ההצבעה בתקופת הבחירות. בהמשך לפרסומים בכלי התקשורת השונים, מדובר בקמפיין שרובו פועל בזירה הדיגיטלית וברשתות החברתיות ועיקרו העלאת המודעות לחשיבות ההצבעה ונגיעה בנושאים חברתיים וכלכליים הנוגעים לחיי היומיום של כלל אזרחי המדינה ואלו המצביעים בפעם הראשונה בפרט.
זו השנה השלישית שהברית הישראלית פועלת בחזית מאבקים חברתיים ואזרחיים מתוך הבנה שהשינוי האמיתי בחברה שלנו ינבע אך ורק משיתוף פעולה חוצה קהילות ומגזרים שיצור איחוד כוחות למען מטרה אחת. בנוסף לפעילות השנתית השוטפת, הברית ממשיכה לפעול גם בתקופת הבחירות, במגבלות החוק בלבד, תוך שימת דגש לחשיבות ההשתתפות הדמוקרטית של כלל האזרחים, ובמיוחד בקרב מצביעי פעם ראשונה.
"אל מול הבחירות החוזרות שנכפו על הציבור הישראלי, אנו עדים לנתונים מעוררי דאגה בקרב כל מי שהדמוקרטיה הישראלית יקרה לליבו. האדישות ותחושת המיאוס מסבב הבחירות הנוסף גורמים למה שנראה כנכונות נמוכה מתמיד של הציבור לצאת ולהצביע.",
אומר שי כהן, מנכ"ל "הברית הישראלית", ומוסיף כי "הברית הישראלית קוראת לכל מי שהמדינה יקרה לו, לעשות מעשה. לקום ב- 17.9 ולנצל את זכותו הדמוקרטית; לא להיכנע לאדישות, לצאת ולהצביע למפלגה שתקדם את הנושאים החשובים לו".
"הברית הישראלית" פצחה בשיתוף פעולה עם Mako"" והיום (8.9) יושק קמפיין עידוד הצבעה בקרב מצביעי פעם ראשונה בפרט, ומצביעים צעירים ככלל, אשר ייקרא "הפעם הראשונה שלי- https://www.mako.co.il/special-my_first_time.